otrdiena, 2013. gada 13. augusts

Karsti kūpinātas foreles un gurķu salāti ar dillēm

Lai gan tirgū iegriežos samērā bieži, zivju paviljonā esmu pabijusi tikai pāris reizes. Ne smaržu (cits varbūt teiktu - smaku) dēļ. Nē, nē. Iemesls tas, ka man zivis garšo, bet es nespēju izvēlēties. Un, ja esmu bez konkrēta mērķa tikusi zivju paviljonā, man iestājas teju vai panika - ko tad īsti pirkt? Jo kārojas it visu. 
Tāpēc tagad pēc zivīm eju jau skaidri zinot, ko vēlos iegādāties, ko un kam gatavošu. Tā nu šorīt devos karsti kūpinātas foreles meklējumos. Plānā viegli, atsvaidzinoši salāti, bez tam viegli un ātri pagatavojami.
Ja šķiet, ka maltītei ar šiem salātiem nepietiek, klāt var pasniegt vārītus jaunos kartupelīšus. Ak, cik garšīg!


4 porcijām:
2 gurķi
200 g karsti kūpināta forele
neliels diļļu saišķis
1 ēdamkarote rīsu etiķis
pustējkarote cukurs
Pagatavošana:
Pārgriež gurķus gareniski un sagriež iespējami plāni. Ja sēklas lielas, tās ar karotes palīdzību var izņemt. 
Lielākā traukā saliek gurķu šķēlītes, pievieno sasmalcinātas dilles, cukuru, rīsu etiķi un kārtīgi visu sajauc.
Gurķus sadala pa porciju šķīvjiem, virsū liek foreles gabaliņus un pasniedz. Ja vēlas, salātus var aizdarīt ar kādu karoti majonēzes.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...